tisdag 17 april 2012

Voff voff nu har det väl ändå gått för långt...

Voff på er!
Nu har det väl ändå gått för långt... Jag ville bara att husse skulle ta ett par bilder på mig och min fina hage nu när det börjar bli vår, alltså som dom här två bilderna...

Men vad tror ni min korkade husse gjorde?! Jo han fotade när man satt och "piade". Det är ju minst sagt lite förargligt och genant...

Och inte nog med det...!!! Sen tog den dåren och fotade när jag satt och "poade" också. Jag menar nån gräns får det väl ändå vara...Här sitter man helt blottad och nu får man verkligen skämmas !!

Det var ju så här jag ville att det skulle bli. En liten fin bild på en bildskön yngling, (ja även dom första bilderna blev ju som jag tänkt). Men så här går det när man ber en pensionerad korkskalle om hjälp. Husse ska jag INTE be fota åt mig mera, den saken är säker!

Nåja, livet måste ju gå vidare trots detta, men när han ber om hjälp nästa gång då kan han känna sig blåst...!!
Till helgen ska vi nog åka till Älvsbyn. Husse har köpt nån slags värmare på blocket, så vi ska dit och hämta den. Den finns hos husses lillsyster Helen. Hon har varit till försäljaren och hämtat grejen, inte för att jag vet vad han skall ha den till. Han säger att det är en dieselvärmare och då undrar man ju, varför ska man värma diesel?
Nåja, efter dagens fotografering så förstår jag bättre husses galna idéer. Han börjar nog helt enkelt bli gammal och gaggig. Men trots allt så är han snäll och jag tycker om honom, fast mindre efter idag...
Voff till alla!
/Rufus

1 kommentar:

  1. Men hugha stackars Rufus, fråga husse om han vill bli fotad när han pinkar och poar :-)

    SvaraRadera