tisdag 13 mars 2012

Voff voff Rufus här....

Voff voff på er!

Nu ska ni få höra på självaste f-n.

I lördags fick man vara hemma och vakta huset för då var gamlingarna och spelade på något High Land, det var visst nåt hotell, men jag tycker att det låter mer som nån fjälltopp...

Sedan på måndag hade jag bokat in dom för en spelning på motionsdans i Gammelstan och det skulle jag aldrig ha gjort. För vet ni vad!!!! Dom for iväg med mig på det där dj-a stället där dom sticks och gör allt annat elände som GÖR ONT! Och vad tror ni man fick, jo just precis, en spruta. Dessutom klippte dom mina fina klor som jag har kämpat och sparat när husse har försökt att klippa dom, men nu åkte dom all världens väg. Sedan hörde jag att jag ska ha en ny spruta om 2 veckor igen, fy attan vad hemskt! På det där hemska stället trodde dom att husse eller matte skulle kunna ge mej sprutorna, men dom vägrar båda två. Jag tror jag ska höra med min lillasyster som är sjuksyrra, om hon kanske kan ge mej vaccinet. Annars får vi väl höra med Mats (veterinären). Jag har även fått några tabletter som jag ska äta tills vaccinet börjar verka, men jag tror inte att jag tagit någon än...Såvida inte husse lurade mig i morse när jag fick godis bara så där utan att göra nåt speciellt. Jag tyckte att det var något konstigt med den ena godisen, men jag ska hålla koll i morgon och se om det är nåt lureri på gång...

Jag får vaccinet (som förresten är speciellt framtaget till mig, nåja får och får är väl synd att säga, 1200 kr kostade det, men är man stjärna så är man) för att jag har klåda på näbben? jag menade nosen.

Nej nu börjar det bli sent så det är väl bara att uppsöka sängen och försöka få sig en blund.

Natti natti
/ Rufus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar