söndag 22 april 2012

Voff voff här kommer jag igen..

Voff voff nu har jag fått något nytt att leka med...

Som ni ser är det en gul konstig manick, men ganska kul när husse och matte leker och kastar den.

Ganska bra grepp får man om den, men den smakar ingenting...

Men jättejobbigt så man blir riktigt törstig. Bara jag druckit ska vi ta oss en ny omgång...

Nu har vi lekt en bra stund och trött blev jag också, så nu tar jag en liten paus så att husse och matte också kan vila sig, som ni vet så är dom ju inte några ungdomar precis. Men om jag har tur så blir det mera lek när vi vilat klart.

Det var ju meningen att vi skulle åka till husses lillasyster i Älvsbyn och hämta den där konstiga värmaren som husse köpt. Det var nånting om dieselvärmare? Men snart är det ju sommar så det borde ha varit en dieselkylare istället, men vad vet jag? jag är ju bara en hund. Men en stilig en, en habanes (eller vad det nu heter)...så det så!

Sedan skulle vi ju åka till min storsyster, Maria, i Antnäs. Men först och främst blev det för dåligt väder och så blev Elina sjuk. Hon fick magsjuka, och det vill man ju inte ha, för då kan man ju tappa all extravikt man kämpat för att få...Så vi sköt på resan till nästa helg. Det är synd att det inte blev nån resa för hos storsyster finns det alltid något gott under bordet...

Jag gruvar mig för måndag, för då är det dags för en ny spruta. Då bär det av till lillsyster i Jokkmokk. Men hon är ganska bra på att spruta så det brukar inte göra så dj-a ont.
Nu ska jag vila för att orka leka mera sen. Ha det bra så hörs vi senare...
Voff voff!
//Rufus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar