torsdag 3 maj 2012

Voff voff! Det har varit 1:a maj...

Voff på er alla vårflanörer!
Eftersom det varit 1:a maj, så vill jag visa att även jag har en gång  i tiden varit majblomma... Visserligen var jag ung men ändå!
 Som ni ser så var det i min ungdom och jag fick ha den här majblomman istället för en tratt...men jag minns inte riktigt varför?

 Men tack vare att man är en hårding (var redan då) så gick det bra att vara ute och leka,
 trots blomman...

 Men det är klart, att nog vet jag att dom skrattade åt mig, när jag inte såg på,
 men samtidigt tyckte alla att jag var extra söt!

 Ni ser ju själva att jag klarade mig rätt så bra, trots storleken och blomman...

Och att jag var söt redan som liten, det syns väl på den här bilden...
Jag minns inte hur gammal jag var här, men tiden går, så nu har jag vuxit upp till STOR snygg och RESLIG habanes (eller vad det nu heter...)
Hoppas att ni får en fin sommar! Jag tror att jag ska ta en ganska lång semester i år. Sen har jag ju en massa komp att ta ut, efter allt husbilsvaktande under året...
Vi hörs och ses
//Rufus

1 kommentar: