tisdag 12 juni 2012

Voff voff!!!

Voff voff på er!

Nu har jag varit i Västerbotten! Jag hade tänkt lyssna på Claes Lövgrens men vad tror ni hände...? Jo just det, husbilsvakt! Och gamlingarna gick ensamma och lyssnade.
Men på natten när dom spelat färdigt fick jag träffa Classe, Nicke, Olle, Annti och Andy. Det var kul! Det är ju nästan ett år sedan jag träffade dom sist...

På vägen hem åkte vi till storsyster. Men hon hade nyss dammsugit, så där fanns det inte mycket att hämta...
Normalt brukar barnen, Elina och Edvin, spilla både godis och mat på golvet, men nu var det tomt. TYPISKT!!!

Vi var om till Åke som hade fixat datorn till husse och matte, men inte fick jag följa in. Det kanske berodde på att dom har två katter och den ena hörs vara en riktigt arg slagskämpe!

Men det var skönt att komma hem! Det tråkiga var att gräset hade blivit ganska långt i min hage. Men jag ska driva ut husse på tisdag för att klippa. Man ska ju ha det fint i hagen.

Om ni inte visste det tidigare, så är jag faktiskt även med på youtube och dansar. Det är inte nån speciellt bra film, men bättre än ingenting... Den heter "Rufus the dancer" ni kan ju kolla om ni vill... Men vi ska göra en ny bättre film. Eftersom man är van att vara på TV, så fodrar man ju kvalité på bidragen. Husse måste skärpa sig och göra det ordentligt.
Nä nu börjar det bli sent så man får väl uppsöka bingen.

/Natti natti från Ruffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar