fredag 30 december 2011

Voff voff snart ett nytt år...

Voff voff på er!

Tusan vad tiden går, snart kommer man att ha problem med att skriva nya året, 2012 alltså.
Vad jag vet ska vi fira Nyår hemma. Men jag har bokat in husse och matte på en spelning i Boden den 5/1, alltså Trettodagsafton. Man får ju offra sig och vakta bilen så gamlingarna får spela och ha roligt...

Matte har varit på det där Gamla Apoteket och jobbat idag. Dit var vi förresten i går och firade tant Elise som fyllde år. Jag vet inte hur mycket hon fyllde, men jag tror att hon är ganska gammal, säkert lika gammal som min husse.
Då fick jag även träffa tant Monica och farbror Kurt, som var uppe och hälsade på. Jag tyckte dom sa att dom var "djävlar" eller var det så att dom bodde i Gävle? Ja jag är faktiskt inte riktigt säker på hur det var, man kan ju inte hålla reda på ALLT, så det så!
Ivar, han är en riktig kompis han, han hade godis till mig, som han hämtade från bilen, bara för min skull, den killen är det verkligen ordning på!!!
Husse hjälpte tant Elise att koppla in en ny skrivare, som hon fått av Ivar. Jag lät husse fixa det ensam, för det är inte så svårt...

Idag när matte var och jobbade, följde jag med husse ut och skottade lite snö. Jag hade ju inget speciellt för mig i alla fall.

Lelle har inte varit och hälsat på, på ett tag, men han kanske kommer en sväng i morgon.

Vet ni att nu behöver jag bara tvätta och smörja tassarna och nosen två gånger per vecka med det där äckliga schampot. Fast det är mindre äckligt att tvätta än att smörja.

Nä, nu ska jag gå och se vad "gamlingarna" håller på med. Kanske nåt spännande...
Så vi får höras mera sedan.

Förresten, om vi inte hörs nåt före Nyår, så ska ni alla ha ett riktigt
GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR!

Voff voff!
/Rufus

1 kommentar:

  1. Men nu är det dags för uppdatering det har varit ett nytt år läääääänge nu Ruffe!!

    SvaraRadera