lördag 29 juni 2013

Voff Voff på er!


Ska först förklara lite...
Ibland blir det konstiga datum för mina inlägg...och det beror faktiskt INTE på mig! Nej det är helt och hållet mattes fel! Hon glömmer nämligen ibland att publicera dom direkt. Eftersom hon ska läsa allt jag skriver (kontrollbehov kallas sånt) innan det publiceras, så är det hon som trycker på publicera-knappen. Så nu vet ni det!

Men nu ska ni få höra nåt...

En morgon när jag läste de tvåbentas morgontidning NSD (min egen morgontidning läser jag när jag går ut på morgonpromenad med matte) ropade jag rätt ut! Plötsligt fick jag se pastorn från kyrkbyn i Gammelstan på framsidan. Han hade med sig Tant Stina och dom klippte gräs. Han använde en lång stång som var krokig längst fram (mycket konstigt för husse sitter på en maskin och kör runt) och efter gick tant Stina med en lång stång med pinnar och tog rätt på gräset, mycket konstigt dom har nog varit i solen för länge utan mössa ....
Jag ska ta och ringa till dom och fråga hur dom mår egentligen, jag menar att springa runt med stänger och pinnar och dessutom låta tidningar göra reportage...

Och det var inget litet reportage ska ni veta. Förutom bilden på framsidan var det också hela mittuppslaget faktiskt. Men det innebär väl att jag är bekant med "kändisar", för om man är med i tidningen måste det väl betyda att man är kändis...eller...?
Men inte lika mycket kändis som JAG, för JAG har ju varit med på TV och det smäller väl ändå lite högre...?

Vi hörs!
/Ruffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar