lördag 27 augusti 2011

"Har man tur behöver man inget förstånd"...



Så här ser han ut utan tratt...
Visst är han söööt vår lilla kille?
Inte underligt att han charmar alla!




I dag hade jag tur när jag var på Konsum och handlade! Där träffade jag nämligen Ida (samma Ida som jag ringde för att rådfråga när vi skulle ta bort bandaget på Rufus). Hon och Anders var jättesnälla och följde med hem för att titta på Rufus tass (ja d.v.s. Ida tittade på tassen och Anders tittade på Jannes traktor). Hon tyckte som jag att vi ska vänta några dagar till med att ta bort tratten, så då blir det så! Han ser inte heller ut att "lida" så mycket av den, han verkade faktiskt vänja sig med den ganska snabbt. Just nu håller han på att "göra slut" på ett tuggben! Vi ska till att träna lite på vår låt som vi ska spela på talangjakten på tisdag. (Man blir tydligen aldrig för gammal för att uppleva nåt nytt!) Då följer han oss i musikrummet och ligger hela tiden under skrivbordet och väntar på att vi ska bli klara, så att vi kan ägna oss åt honom i stället. Det är klart, det är ju aldrig någon som bryr sig om honom, eller hur var det nu...?
Sedan är det nog natti natti!
Rigmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar