söndag 21 augusti 2011

Vov Vov nu är jag på bloggen igen

Vov, vov!
Ja jag går fortfarande omkring med tratt, men på onsdag blir jag nog fri den. Tyvärr råkade jag höra när matte och husse pratade om att veterinären sagt att jag skulle måsta måla pulpan (där klon är bortopererad) med nagellack. Å tro mig eller ej dom tänker måla med någon jäkla röd färg! Tror dom att jag är någon lättfoting kanske...
Dessutom pratar dom om att jag kommer att måsta ha en slags gummistövel på tassen när jag skall gå ut, som om det inte skulle räcka med att jag nu måste dra på en röd plastpåse när husse följer mig ut. Dom har tagit en röd påse, som om jag vore nån slags jäkla jultomte. Men hur det än är så ska det bli skönt att få av tratten. Jag har även funderat på det syrran skrev på bloggen om att komma dit och rensa under bordet, kanske man skulle åka dit och få sig något annat än torra kulor, låter faktiskt riktigt frestande...

Nu skall jag gå och hitta på något hyss!
Vov Vov/Rufus

2 kommentarer:

  1. Jag vill också va med som överskrift på bloggen vof voff / Rufus :)

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen, vi kan även erbjuda annat än smulor under bordet men då endast när matte och husse inte ser :-D // "storasyster"

    SvaraRadera